Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Su anki durumunuza gore hem dil egitimi hem is diyorsaniz ve calisma vizeniz yoksa ancak Turk Kebabcilara veya Donercilerde calisirsiniz ve orda her anlamda ezilirsiniz.

Siz once dili, sonra is vizesini ondan sonra gitmeyi dusunun. Yani simdi gidip dili ogrenin ve bir yilda networkunuzu gelistirmeye calisin orda. Bir yil sonra network sayesinde is vs ayarlayabilirsiniz ve Turkiyeye donup is vizesine basvurup tekrar gidersiniz.
Yorumunuz için teşekkürler. dili en azından a1 seviyesine kadar öğrenip gitmeyi düşünüyorum.
network var hocam iş konusunda ve kefillik vb şeylerle yardımcı olabilecek güvenilir abim var.