teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstte neden giriş var? Bence kaldırın hocam. Ekstradan'da footer da size ait olmayan sosyal medya hesapları mevcut.
çok doğru yere değindiniz sağ üst köşedekileri değiştirdim site sosyal medya hesaplarım ama onları kaldırmayı bulamadım maalesef :/