bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukat değilim ama imzaladığiniz kağıtta tüm alacaklarını aldım her hangi bir alacagim kalmadı yazıyorsa o iş zor hocam
Ama bir avukata sorun isterseniz
İstifa beyanı bir irade beyanıdır ve istifa kağıdında sadece işten istifa ettiğini, istifa tarihini yazar çalışan. Sizin bahsettiğiniz konu ibranamedir ki o bambaşka bir husus, işten çıktıktan 1 ay sonra yapılması gerekir yasal olarak. Yani şuan soru/konu dışı bir kelime.

Soru sahibine gelecek olursam, iş ilişkiniz ne şekilde bitmiş olursa olsun yıllık izin hakkı kazanılmış, vazgeçilemez ve devredilemez bir haktır. Son ücretinizle birlikte bordronuzda da belirtilmek sureti ile yasal olarak işyerince izin bakiye bedelinin nakden ödenmesi gerekir. Yada önce yıllık izine ayırır sizi işveren (tüm haklarınız ve ücretiniz işler) izin bitişi çıkışınızı yapar. Fakat burada da işçinin yazılı onayı gereklidir, kabul ederseniz öyle olur.