Dil kursu vizesi ile çalışmanız imkansıza yakın, sadece bazı yabancılar dairesi sizlerin dil eğitimine sıkıntı çıkarmayacağına inanırsa hafta sonu izin veriyorlar onun dışında imkansız.

Ayrıca dil bilmeden Türklerin yanında sadece köle olursunuz. Yasal yollar ile ve iyi bir Almanca ile almanlar ile çalışmak hepsine bedel sakın kendinizi kullandırmayın.

Onun dışında yüksek lisans için yaş sınırı sanırım 29 onu araştırmanızı tavsiye ederim okul okurken haftada 20 saat çalışma izniniz var ayrıca yüksek lisans bölümünüzde maaşlı hocanın yanında asistan olma şansınız var 800 - 900 bazen 1500 veriyorlar diye biliyorum.

Diğer yaz bende Almanya'da lisans eğitimine gideceğim. Şuan A1 seviye Almancam var ve A2 seviyeye geçtim kursta bakalım diğer yaz C1 ile gitmek hedefim (informatik okumak için)