Anladım hocam BT sektöründe almancamı daha hakim ingilizce mi?
acaba hangi dili öğrenmem daha mantıklı olabilir?
Şehre ve firmaya göre değişiyor. Mesela Berlin tarafında gördüğüm ingilizce çok hakim. Yine birkaç firmaya başvurduğumda b1 ingilizce istemişlerdi. Genelde ikisini de istiyorlar ama Almanca yoksa bile ingilizce yeterli oluyor.