Hocam sıfırdan b1 seviyesi tam 6 ay da öğrenirsiniz. Kurs o kadar sürüyor zaten. Benim de b1 seviyesinde şuan.Uzun zamandır burdayım fakat size yapmayın dediğim şeyi kendim yaptığım için geliştiremedim almancayı.

Size tavsiyem oradayken vaktiniz varsa bi kursa yazılın, en azından b1 seviyyesine kadar öğrenin.
Anladım hocam BT sektöründe almancamı daha hakim ingilizce mi?
acaba hangi dili öğrenmem daha mantıklı olabilir?