Ceviri burosuyuz hocam. Ben ayni zamanda yeminli ing tercumanim. Yemin zaptimi da gösterebilirim. Dahası, 4 kardesin 3 ü ing ogretmeniyiz. Yani yetisme konusunda da sıkıntı olmaz