NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok teşekkür ediyorum. ingilizce yada almanca kursuna yazılacağım (muhtemelen almanca olur) zaten ilk turist vizesiyle gözlem tanıma gerekirse almanyadaki tanındık abinin firması araclığı ile çalışma izini almaya çalışacağım. dil kursuna yazılsam tahmini kaç ayda öğrenebilirim sence? şuanda devlet memurum devlet memurları 1 yıllık aylıksız maaş almadan izine çıkabiliyor.
almancayı öğrenebildinizmi hocam? 1 yıl yetermi sizce?
Hocam sıfırdan b1 seviyesi tam 6 ay da öğrenirsiniz. Kurs o kadar sürüyor zaten. Benim de b1 seviyesinde şuan.Uzun zamandır burdayım fakat size yapmayın dediğim şeyi kendim yaptığım için geliştiremedim almancayı. Size tavsiyem oradayken vaktiniz varsa bi kursa yazılın, en azından b1 seviyyesine kadar öğrenin.