Merhaba
Bana bayadır oluyor bunlar
Forumdanda bi arkadaş annenden geçmiş gibi birşeyler söylemişti(arkadaşına baktırıp)
Dün yine başka ilden gelip duşa girip uzandım saat 1.5 idi
Yatsı namazını kıldım işte
(yatağın önü ve sağ tarafı(perde) duvar var, yani boş, yüksek çekmeceli aynalı dolap tam arkamda)
Neyse herzamanki gibi uzanarak yatağa atladım atladığım gibide uykum geldi yorgunluktan tam yatacakken birden yatak tekrar sağ sol oynamaya başladı sanki yatakta biri zıplıyor gibi birşey ama ne sağdan basık ne soldan anlayamadım(uzun zamandır oluyor)
sağ gözümü hafif açtım karşımda ayna var ayna arkasında yani arkamı görüyorum(tam emin değilim aynanın içinide görüyor olabilirim) cennet mahallesinde oyanayan kadını düşünün ve onun çingene hali gibi bir kadın gördüm
Hayallerimi süslemediğine göre 😂😂😂😂
Nedir bu aceba
Cin mi gördüm ne gördüm

Eskiden şey oluyordu
Ayaklarım titremeye başladığında rüyama giriyordu başım ağrıyordu uyanıp haraket etmesem yatamıyordum, şimdi daha tuafı oldu(mıstır yaptım ondan mı aceba diyede korkudan divane oldum 😂

en sonda kapının önüne yağ gibi birşey dökülmüş dediler zor temizlemişlerdi domuz yağı mı o aceba, bu olaydan sonra apartman oturuyorum, kendi cebimden herhalde fayansları değiştiricem 😥

aileme anlatamıyorum çünki yapacakları birşey yok
Ne diyem sapık cin peşimde mi diyem 😂