Merhaba, şuanda almanya'da yaşıyorum. Öncelikle umarım çalışma izni vs halledip yerleşirsiniz. Firmaların çoğunda almanca, en kötü ingilizce b1 istiyorlar. Bunlardan biri olmadan Alman firmalarında çalışmanız çok çok zor. Onun dışında Türk bir firma ile çalışabilirsiniz. Sizden dil zorunluluğu istemez. Eğer çalışma iznini bir şekilde alırsanız, tabi yanında dil öğrenebilirsiniz. Birçok dil kursu var. Hızlıca dil öğrenmek istiyorsanız tek tavsiyem, Türkiye'den gelenlerden uzak durmanız. Zira bir şekilde anadilinizde konuşuyorsunuz ve almanca'yı ikinci planda tutuyorsunuz. Bu da dil öğrenimini çok zorlaştırıyor.
Not: turistik vize ile gelip kalamazsınız bildiğim kadarıyla. Bu süre zarfında firma vs bulup dönüp işçi vizesi almanız gerekecek sanırım.