NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
firma işe alırken dil istemezmi?
çalışma iznini firma sözleşmeyle halledebiliyormuş.
Tek başına firma yetmez hocam.En basta çalışma vizesiyle gelmeniz gerekir turist vizesiyle değil daha sonra firmanın burda ams(yani tr deki işkur) ile iletişime geçip sizin tüm dokumanlarınızı onlara iletmesi lazım bundan sonra dokumanlarınız bir prosesten geçiyor ve bunun sonucunda size dair bir karar cıkıyor cıkan karar olumlu ise size bir belge verecekler o belgeyle çalışma vşzesine tr almanya konsoloslugunda başvuruyorsunuz.