Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Uygulama içerisinde yardım bölümü var oradan iletişime geçebilirsiniz. Benim hem kartımdan çekmiş hemde nakit ücreti almıştı bir taksici, ubere şikayettim ettim hemen iade etti.
Normalde araba kullanmaya cesaret edemem korkuyorum ama bu yıl hem Uber hemde bitaksi beni bunalttı, 10 kerede sınava girmem gerekse ehliyet alacağım.