SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 de vermiştim saat akşam 5te çıkmıştı benim sonucum. Sağlık ocağında hem de. Bizim enişte özel hastanede tanesine 200 küsür bayılarak test verdi Perşembe akşam pazartesi çıktı onunki. Değişiyor yoğunluğa ve değişik sebeplere göre
Ankara şehir hastanesinde verdim en hızlı labaratuvar orada ama ortada sonuç yok.