Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar çok şey varki diyalog vs geçti adam bildiğim salak zannediyo insanları. bir de şey diyo ubere şikayet etme diyo
Kesinlikle şikayet etmelisiniz.