UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine bizim iş ahlakı 0 milletimiz şaşırtmıyor...
o kadar çok şey varki diyalog vs geçti adam bildiğim salak zannediyo insanları. bir de şey diyo ubere şikayet etme diyo