arkadaşlar merhaba

bugün aşı olmak için uber 40 ₺ aşı kampanyası varmış yeni aklıma geldi onu kullanacaktım taksici 1km yakın iptal mi etti bir şey yaptı gizlice miktar girip karttan para çekmeye çalıştı haberim yok zannediyor ama onu izliyorum. kart limit yaptıgım için çekemedi sonra laf geveledi vs vs daha önce yaptığı belli insanları kandırıyor.

yazacak çok şey var da gerek yok özet geçmeye çalıştım


uber de ödeme kaldı diye gözüküyor ve taksi çağıramıyorum bunu nasıl şikayet edebilir ve iptal edebilirim

uber müşteri hizmetleri numarasını bulamadım.

teşekkürler.