Hocam muhasebecime güvenim tamda kafama yatmıyor. Dayım bilmez etmez ben habersiz gittim koydum şimdi ne diye adam vergi matrah arttırımına gidecek ki
Shopier
Shopier varsa , vergi alınmaz . Yıllık asgari ücretin brüt toplamına kadar vergiden muaf olman geçerli olur .Yani şikayet edilip ceza yapman imkansız ama vergi numarası yazdığın için sıkıntı olmuş sanırsam