bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukat değilim ama imzaladığiniz kağıtta tüm alacaklarını aldım her hangi bir alacagim kalmadı yazıyorsa o iş zor hocam
Ama bir avukata sorun isterseniz
Yok hocam sadece depoculuk görevimden istifa ediyorum diye yazı yazıp çıktım