hayırlı akşamlar dilerim. 2 senedir çalışmakta olduğum bi firmadan bi anda istifa etme kararı aldım sebep işin daha yorucu gelmesi iş stresinin artması ve buna benzer sebepler depocuydum. İstifa kağıdımı imzaladım muhasebeye verdim ve işten ayrıldım. İçerde kullanmadığım 15 günlük izin hakkım var ve ben bunun parasını muhasebeden istedim o da patronla konuşuyum ibanına gönderirim dedi. Daha sonra benimle beraber bi kişi daha istifa etmişti o aramış şirketi onunda alacağı varmış patron bi anda işten istifa ettiğiniz için bu parayı size veremem demiş ve avukatla konuştuğunu haklı olduğunu söylemiş. Bu durumda ne yapmam gerekiyor cidden 15 günlük izin parasını alamamam durumunda iş verenmi haklı oluyor avukat varsa bu konu hakkında ne yapacağımı söyleyebilir mi teşekkürler şimdiden.