ülke sınırılarına tampon bölge kurardım. mademki avrupa ve abd mültecilerden sorumlu paralarını onlar veriyor giderdim onlardan para isterdim. elektrik, su, yiyecek, içecek barınma gibi hizmetleri sağlardım. tabiki bunu yaparken kendi devletimin kasasından 1 kuruş çıkmazdı. Ne de olsa almanya demedi mi mültecilerin parasını biz veriyoruz diye ipe ipe ödeyecekler o zaman. ödemiyorlar mı kendi ülkelerine geri gönderirdim ya da büyük gemilerle akdenizden alır yunanistana, italyaya bırakırdım. sonuçta bu olanların sorunu benim ülkemin değil. ceremesini onlar çeksin neden benim insanım çeksin ki? zaten mültecilerin paralarını ödemek avrupa ve abd ye yük olacağından bir süre sonra kendi ülkelerine pay yaparlardı mültecileri. kendi ülke sınırlarımdan 1 mülteci bile geçirmezdim. Ama bunu yapacak basiretli yönetim yok !!! Beka lazım buna beka.