bir de içindeki kimyasalları görsen beğenir misin bilmem hocam. o firmalardan birinde çalışan akrabam var bazen video çekip gösteriyor peynir yapımını. katılan kimyasallar sütten fazla sanki.
Keşke doğal her şey o kadar güzel olsa hocam maalesef tadını beğenmeyince yeyip içmiyorum çok yemek seçerim...