Nedense sadece ekici ve muratbeyin yumuşak peynirini beğeniyorum başka peynir hoşuma gitmiyor
bir de içindeki kimyasalları görsen beğenir misin bilmem hocam. o firmalardan birinde çalışan akrabam var bazen video çekip gösteriyor peynir yapımını. katılan kimyasallar sütten fazla sanki.