Kayseri'de hemde talasta kargoda çalışan birisi olarak tek ve net önerim kapıda ödemeli kargo göndermeyin hatta ücret alici kargo da göndermeyin dağıtıma çıkan kapıda ödeme ve alıcı ödemeli kargolarin toplamında %20 teslimat edilememe orani var.
Ödemesi yapılmış bir kargoyu en kötü ihtimal görevli yada komşusuna verebilirsiniz.
Aracı kurumlarla çalışmayın açayım hemen adı çıkmış dönüş oranı yüksek olan sizin adınıza gönderi yapan şirketler ile çalışmayın.
Ekstra ve daha önemli not
Paketlemelerinize dikkat edin şeffaf kargo deyip manifesto poşetinde kargo göndermeyin, tabi efendim açıp kontrol edebilirsiniz demeyin müşteriyi tek kullanımlık görmeyin,kargo görevlisi satış danışmanı değil açıp kontrol ettirip ürün teslim etmez!