Eskiden emniyete gidiliyordu, sigorta, vs. için emniyete falan gidilmiyor artık. Altı üstü 50cc motora sigorta yapılacak devleti ve emniyeti kim ne yapsın. Araştırırsanız görürsünüz. Online olarak yapılabiliyor.
emniyette gidin demedim trafik tescili arayın kanunu açık ve net şekilde anlatsın dedim 50 cc sigorta kasko yapılamaz kanun açık ve net var ise yaptırdığın sigortacın ver numarasını yaptıralım ben her yolunu denedim olmayan şeyi yapamazlar yine söylüyorum kuba motorun 125 cc ekleyip senin plakanı girerek işlem yapılıyor kaza anında ruhsatta 50 cc sigorta kağıdında 125 cc yazdığında ödeme alamıyorsun.Yine diyorum kasko sigortadan kaçmam varsa tanıdık 50 cc kestirelim ama kanuna göre 50 cc olarak 125 cc olarak değil...