SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam işte ben de bunu anlamıyorum. Arkadaşım eticaret yapıyordu çok satamadı bu vergilerden bıktı. Uğraştı bi alman kız buldu evlendi gitti. Kargo şirketi kurdu araç filosu var. Bilmem ne kadar gelir elde edene kadar vergi vermiyoruz diyor.
"Uğraştı bi alman kız buldu evlendi gitti. "



nasip olur mu ki