Hocam işte ben de bunu anlamıyorum. Arkadaşım eticaret yapıyordu çok satamadı bu vergilerden bıktı. Uğraştı bi alman kız buldu evlendi gitti. Kargo şirketi kurdu araç filosu var. Bilmem ne kadar gelir elde edene kadar vergi vermiyoruz diyor.