GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ne kadarlık bir gelirin vergisi hocam
Hocam bu beyan bedelleri. Arkadaş çalışmamış sanırım bu ay ve ödeme yapıyor. Çalışmasan bile her ay beyan vergisi, defter bedeli vs. ödemen gerekiyor.