Valla enterasan şikayet edin bence böyle bir görüşme hiç hoş olmamış ben 8 sene çalıştım Bim de bir çöm mülakat ta bölge sorumlusunun yanında idim hiç böyle bir olaya denk gelmedim Kocaeli’nin neresinde mülakata girdiniz acaba