hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya hocam daha ne gereksiz sorular vardı.Adam bana işte sen bimde çalışırken eşin gelse yanına bimdeki arkaşlarından biri gelip tuvaleti pis bırakmışsın dese ne cevap vericen ?
Bime bağlı farklı bir kuruluşta 7 8 ay kadar çalıştım, bunu değil bir çalışanın yanında başka bir kişinin yanında diyemez, diyen kişinin psikolojik sorunları vardır. Varsa bir sorun yöneticiye iletilir, yapan yönetici ise bir üst yöneticiye iletilir insanların içinde diğer insanların duyabileceği bir yerde bu söylenemez. Ufak bir olay değil ki denilsin ahmet sen suları dolaba dizerken biri yere düşüp patlamış etraf batmış gibi denilsin. Böyle bir bölge sorumlusu olmaz olmamalı da