Yaptığı doğru değil gibi gözükse'de bir yerde mantıklı.
Eğer durumu iyi olan birini alırsalar laf geçiremezler. O tarz kişiler kendini ezdirmez zora gelince bırakır gider. Bu sefer tekrar eleman araması gerekecek.

Mesele sadece şube müdürünün köle olarak kullanacak olması değil.
Bime gelen insanlarda arada sorun çıkaran kişiler. Ekonomi ortada en ucuz marketlerden biride bim. İnsanlar stressli, : ) Bimde çalışan kişinin durumu iyi olmamalı ki insanların edecekleri lafları tolere edebilsin katlanabilsin.