voyager adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam haklı Senin durumun iyi. Ufacık terso da hemen basar gidersin. Haksızlığa boyun eğmez sabretmezsin. Bro senden köle olmaz ne yapsınlar seni. Fakir muhtaç insanlar lazım onlara. Borç içinde. Ne yaparsan yap ses etmeyecek. Ayakkabısı en az 3-4 yıllık olan. Tşörtü güneş yanığı olan.
Ya arkadaş adamı çalıştırmadan bilemezsinki nasıl bir zihniyet bu ama şunu anladım gerçekten insanı köle niyetine kullanmak istiyorlar.Arkadaş ev var diye elendik
FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkede daha ne görebiliriz merak bile etmiyorum. Sanane kardeşim 1000 tane evim var bimde çalışıcam seni ne enterese eder işe aldığın adama hayır mı işliyorsun çalışıyor alnının terini veriyorsun. Nereden tutarsan tut tam bir tutarsızlık.
İnanılmaz hocam ne alakadar eder bende anlamış değilim ama gerçekten çalışılacak bir kurum değil.