TrendyolGo için 50cc bir motor aldım ve 1 haftadır çalışmaktayım. 50cc motor için sigorta yapılması zorunlu değilmiş fakat bir taraf yaptır bir taraf yaptırma gereksiz diyor. Yapılan sigorta hiç bir şeyi karşılamaz diyenler var.

Fakat motoru binaya koyuyorum otopark bulamadığım için ve tedirgin oluyorum. Bunun kazası, çalınması vs var. Sizce sigorta yaptırmalı mıyım? Yaptırsam neleri kapsar? Gerçekten karşılar mı sigorta yoksa karşılamaz mı gerekenleri?