laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden son konunuz hocam onu anlayamadım
Akşamları boş buldukça birşeyler karalıyordum burada baktım yazmak iyi geliyor blog yazmaya karar verdim ondan artık burada değilde blogda günlük gibi birşeyler karayalacağım