Konu
Hayat zor yaşamak güzel (Off Topic Son Konum)
16-08-2021, 00:13:58
#3
cagataysahin
Ben 50 lira için 4 saat çalışmıyorum siz 12 saat çalışmışsınız bravo.
Tabi düşük ücretle çalışmanın tebrik edilecek bir yanı olmasa da, sizin çabanız azminiz, her şeye rağmen zorluklara göğüs germeniz takdir edilir. Saygı duyuyorum