Ben 50 lira için 4 saat çalışmıyorum siz 12 saat çalışmışsınız bravo.
Tabi düşük ücretle çalışmanın tebrik edilecek bir yanı olmasa da, sizin çabanız azminiz, her şeye rağmen zorluklara göğüs germeniz takdir edilir. Saygı duyuyorum