burakgungormus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
😄😄
Aynen hocam bi ara yapalım iyi olur.
caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coşkun başkan gelirse ne den olmasın
Bana her zaman uyar, ne zaman derseniz buluşuruz. Haftaiçi akşamüstü de olabilir. İşten çıkanlarda direkt gelir.