Taksitler temmuzda başladı, taksitleri yatırmıyorum faiz silinebilir ya da ocak gibi yapılandırma gelir diye. Dediğiniz gibi yaptığımda herhangi bir borç gözükmüyor.
hocam su anda yapılandırma var ya ağustos ayının sonuna kadar var ona bı bakın istersenız