Kyk borcunu nakit ödemek istediğimde faiz siliniyor mu yoksa faizli turarın hepsini mi yatırmak gerekiyor?
Birde devlet bünyesinde işe başladığında otomatik kesinti mi yapılıyor taksitli olarak maaştan?