hocam hakkını sonuna kadar ara ancak tasarımın sana ait olduğuna dair bir kanıtın olması gerek keşke sözleşme noter vb yerlerden telifi alsaydın. Bu arada içlerindeyken garipsediğin ne gibi yanlışları vardı pm atar mısın