ahmettarik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim ben de bunu araştırıyorum daha verimli olacağını düşünüyorum.
Çevrenizdeki bir muhasebeci ile anlaşın, noterden yetkiyi verin homeoffice olarak açılışı yapsın. Oda kaydına falan gerek yok. Belediyeden ruhsat da almayacaksınız.

Muhasebe programı almak isterseniz de yardımcı oluruz 😀.