mgk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam devlette 5-6 bin arasında maaşlar, özel sektörde bilemiyorum,ücret az ama devlettesiniz sonuçta, olaya şöyle bakın her ayın belli gününde paranız cepte gelmeme ihtimali yok, çalışma şartları belli, senelik izin var, başında seni ezen bi patronun yok, ya bence memur olmak en rahatı
Şunu belirtmek istiyorum öz abim Vakıfbank’ta makam şoförü ve aldığı maaş 3.5K + mesai ama mesaileri çoğu sıra vermiyorlarmış ve bende cnc silah parçası üreticminde yani sanayide çalışıyorum aldığım maaş 4.5-5K
Yani demek istediğim her devlete bağlı olan 5-6K bir ücret vermiyor benim gördüğüm kadarıyla