Mezunu çok olan bölümleri tercih etmeyin hocam, özellikle aöfde de yer alan bölümleri hiç tercih etmeyin. Mezun fazlaysa rekabet fazla oluyor yani sivrilmeniz yıllarınızı alır. Onun yerine hemen iş sahibi olacağınız bölümleri yazın ben mesela sizin yerinizde olsam iki yıllık olup kpss de ataması en çok olan bölümlere yönelirdim, memur olmak istiyorsanız dediğimi yapın, üniversitede öğretim üyesi olmak istiyorsanız mezunu az olan bölümlere yönelin misal: 'denizcilik işletmeleri yönetimi (okuduğum bölüm)' , kendimi geliştirip para kazanmak istiyorum derseniz de kesinlikle bilgisayar ile alakalı bölümlere yönelin. Başarılar
Hocam aslında hemşirlik sağlık alanında istiyorumda cidden 2-4 yıl okuyup yani toplam 14-16 sene okuyup 5000 TL gibi maaş cidden aşırı az hele bu dönemde ben maaşlarını öyle biliyorum sağlık alanında hemşirliğin vs maaşlarını biliyorsanız aydınlatabilirmisiniz