Sevgili kardeşim, bu tamamen senin ne istediğine bağlı. Ben 2 üniversite bitirdim birisi Rusça çevirmenlik diğeri bilgisayar mühendisliği ancak şuan esnaflık yapıyorum.İki sektörde de iş var ancak ben birilerinin altında çalışmaktan hoşlanmadığımdan esnaflık yapıyorum.Durum değişmezse böyle devam etmeyi düşünüyorum. Senin ilgin ve bilgin ne yönde önce onu bulup ona göre bir bölüm seç. Bir meslek tavsiyesi istersen petrol mühendisliği derim. Araştırmak sana kalmış..