Konuya şöyle baslıyım, hocalarım kamu yönetimi bölümü okumak istiyordum bi bürokratta müdür kaymakam vs okumak fakat kamu yönetimi okiyanlardan tavsiye olarak okumamamı iş bulamayacağımı yüksek lisans yapmasına rağmen ingilizce rusca bilmesine rağmen bi işe yaramadığını bi siyasi tanıdığınız olarak işe alınabileceğini söylediler bende soğudum açıkcası sınava giricem bu yıl ama ne istediğimi bilerek girmek istiyorum maaşı iyi olup iş olanığı iyi olan meslekler önerebilir misiniz