Daha başlamadım hocam. Öncelik olarak sweet ve oversize tişörtler ile başlamayı düşünüyorum. İleride daha da genişleticem
umuttamirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kot pantolon satıyor musunuz