ZODIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim Tarzımda Ve Düşüncemdesiniz hocam Ama Sondaki 10/10
Sondaki güzel ama 10/10 değil bence azıcık genişten alsaymış efsane olurmuş 10/9 düzeltme yapayım