Konu
Çektiğim fotoğrafı yorumlarmısımız
14-08-2021, 21:43:49
#11
laaps
ZODIC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim Tarzımda Ve Düşüncemdesiniz hocam Ama Sondaki 10/10
Sondaki güzel ama 10/10 değil bence azıcık genişten alsaymış efsane olurmuş 10/9 düzeltme yapayım