@tekirmedia; bir clon app uygulaması değil miydi o ?
Yani öyle hatırlıyorum bence bir markaya teklif at derim
En azından kurdan istediğin paraya denk gelebilir.
Evet isim olarak baktım da öyleymiş. Eski bir sosyal medya uygulamasıymış ama çok para harcayıp batmışlar.
4 harf .com piyasası var gene satmayı düşünürseniz beni de etiketleyin hocam
Olur hocam etiketlerim 😊
Global domain pazarlarına birkaç bin dolara bırakın alan olmazsa da satmayın tutun elde. 2 milyardan fazla domainin varlığını düşünürsek 3-4 karakter alan adlarının değeri ilerde bitcoin gibi olabilir.
😊
En kötü 150$, yorumlara aldanıp ucuza kaptırmayın domaini.
Haklısınız hocam
Dört harfli domain kolay bulunmuyor, çok fazla etmese de öldürülecek domain de değil.
Çok doğru.
14Yaşında 4harf .com domain en kötü x.xxx₺ seviyelerde satılır bence bekletin birkaç yıl sonra min x.xxx$ teklifler alırsınız
Öyle düşünüyorum sağ olun hocam değerli fikriniz için
Domain sizdemi hayırlı olsun. Alıcısına denk gelse 4 harf projelendirse bi ufak bişeyler eder
Sağ olun hocam evet domain bende.