Ghost'un Casper teması üzerinde birkaç düzenleme yapmak istiyordum. Bunun için Ghost'un forumunda Google Çeviriyle falan bir şekilde yardım istedim ve sağ olsun adamın biri bana burada yardım etti.

Fakat bu adam çok geç cevap veriyor Onu beklemek istemedim belki daha hızlı yanıt alırım diye buraya da konu açmak istedim. Linkini koyduğum yerden derdimi anlayabilirsiniz arkadaşlar uzun uzun yazmak istemiyorum tekrardan. Ufak bir düzenleme yaptım ve mobil temada logo metninin şekli şemali bozuldu, kaydı falan bir şeyler oldu. Bunu nasıl düzeltebilirim?