Mikrofon denen bişey var. Hele ki bu dönemde bu tarz kişilerin geleceğini öngördüğünü söyleyenlere inanmak ta ne bileyim
Başkasının geleceğini görüyor ama kendi geleceğini göremiyor, falcılıkla millleti peşinde koşuyor
Belli ki ortam dinlemesine takılmışsınız. O kafeye gitmemek en normal olanı.
Kafeye hiç gitmemiş birini getirin hiç te konuşmasın, bu kişinin falına bak deyin, falcı denen kadın sap gibi kalır ortada.