Webgelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yetiştirme tarzı bu sahipleri nasıl yetiştiriyorsa o da o şekilde davranıyor. Bende de var pitbul 3 tane şuanda ben nasıl yetiştiriyorsam o şekilde sokakta bulunun tüm çocuklar ile oyun oynuyor resmen ama tabi ben her ihtimale karşı önlemimi alıyorum ağızlık takıyorum. Kimi nasıl yetiştirirsen oda seni. Yetiştirme tarzına göre hareket ediyor. 4 yaşındaki yeğen yanaklarını ısırıyor bazen istemsiz ses çıkarmıyor

Bence de öyle sahibiyle ilgili bizimkiler daha vahşi olsun diye kulağını kesen mi istersin kuyruğunu ezen mi istersin bir ton işkence yapıyorlar hayvana doğal olarak hayvanda hırçın oluyor.