hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok tehlikelileri var ama ben hala yetiştirmenin önemli olduğunu düşünüyorum.
Hocam aynene öyle bizim ülkede insanlar köpeklerini çok saldırgan getiştiriyor gitsin insanları korkutsun diye